Tuesday, February 10, 2009

hari ni ririen bg kek cokelat


ririen ckp rumate dia buat.
aku mcm da pikir, kite bole bawak oven ke kt sni?
dan semua alat untuk adun bancuhan.
tp diam jela, sebab sedap.


aku cuba bagi afiq sikit.
tp afiq tolak sambil menunjukkan gigi die.
ok, kt gigi afiq ada braces.
betol ke aku eja weh?
bahaha!
tapi afiq tetap buat muka comel die je. :DD


masa dalam kelas akaun, tiqa buat muka cekodok dia..
dia cakap dia nk cekik lecturer.
ok tiqa, chill..
esok kite cekik dia k.
heee..

td dalam kelas akaun suma mcm blur.
aku pon dengan belagaknya sambung je ayat ujung lecturer.
bila da last minute, aku mcm excited dalam kelas akaun.
ririen buat perangai hyper die.
gelak sana sini.
aku kt belakang pon da ikot2..
lect tegor. dia cakap awak bukan hyper da nie.
time tu dia fokus dekat ririen dgn nadia.
da tu aku smbung, dia tu super duper hyper.
da tu suma gelak, kwn aku ckap,ko pon same jela ena..

ok konklusinye, kalau aku diam sume pelik.


No comments: