Saturday, February 21, 2009

ainaa cemerkap siri 2

hari ni kuah laksa tumpah atas towel aku.
maksudnye aku ke bazirkan sabun basuh baju yg dah tinggal sikit ke atas towel aku yg tebal gila tue.
konklusinya, aku kene pergi ke koperasi lagi ntuk beli sabun.
duh!
tade duet lah..
jimatjimat..

weh, da 2 hari aku duduk belakang afiq, paee dengan haziq.
dan 2 hari tu la aku gelak je.
ape lecturer aja, satu pon aku x dgr.
last2, lecturer BEL sound aku, then deduct markah aku.
sumpah mcm *&!!
haha
thanx dekat paee sebab bagi aku ayat bi yg salah.
dan tu mendorong lecturer untuk deduct mrkah aku lagi.
haha

hari khamis hari tue ustaz ganti kelas CTU.
sumpah BORING.
aku kt belakang da join tika 3G ngan remy.
dah tu ustaz buat lawak.
dia cakap, "ikan pakai spek."
dah tu dia buat gaya.
bahahahah!
x ley bla doh muke dia.
aku gelak mcm nk mati kt belakang.
dak paee kat depan da tiru2 gaya ustaz.
hahahaha..

hari jumaat aku ade test statistic yg pertama.
soalan dia sume aku paham.
dan tibe2 aku stuck ntuk soalan ape ntah..
dan soalan tu berangkai.
ko paham x ape soalan berangkai?
x pham sudah.
mksudnya jawapan ntok soalan atas effect ntok jwpan yg bwh sekali.
hilang brape markah dah dekat situ.
:[

hari ni hari sabtu.
test FAR.
soalan susah,
konklusinya aku x dpt jwab.
taniah untuk hennahenna..
ada potensi untuk dapat 0.
wee weee weee weee..

* bodo ek,, da xley jawab bole suka2 lak.*



AINAA CEMERKAP SIRI 1 ADE DI BLOG SYAMIMI.

No comments: