Tuesday, February 24, 2009

TAMADUN ISLAM

ustaz, terima kasih atas kerjasama ustaz mengajar kami bab TAMADUN ISLAM.
tp kan, satu benda pon kami x phm.
ape tamadun yg ustaz cite pon kami x phm.
yg sya paham 1 je.
pasal tamadun india.
dorang dengan slamber menceritakan perihal seks dan bla bla bla.
sya cuma mendengar je..

sambil mengunyah kacang kuda pemberian amie, sya sempat baling sebiji kacang dekat paee.
tu pon sbb dia tdo.
sya buat "kesian" punya gaya dekat haziq sbb sya tau dia ngantok nk mati.

Test MGT agak senang.
tp jawapan suma sya lupe.
so maaf kepada lecturer MGT sbb tidak fokes dlm kelas miss..

kepada lecturer FAR,
trime kaseh sebab sound direct gila dekat sya.
"org yg byk gelak ni mmg cepat ...."
aku da lupe ayat seterusnya.
itupon sebab dia tengok aku dri tdi asyek gelak je.
hahaha!
kelas puan bosan lah!
wee wee wee..

kepada lecturer BEL,
tahniah sbb berjaya menganjengkn sya dekat depan kelas.
puan suruh sya buat body gesture melalui ayat yg puan bgi..
sya malu-malu, tp puan da aim sye dri tdi.
bila sya pegi depan, sya tengok muka mmber sya sume semangat.
maybe nk lihat aksi bodoh sya di depan.
dengan gaya yg slamber, sya buat.
tibe-tibe sya buat bunyi gong-gong..
tu mksudnya sya kene buat bunyik anjing.
so tahniah la sbb berjaya menganjengkan sya..

kepada acid, aku cume merindui kau.
da lah dtg U aku x btau lansung.
mmg aku dendam dekat kau smpi skang.

No comments: